فرو روفتن رژیم صهیونیستی در باتلاق شکست 

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته‌اند که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند، گفت: رژیم صهیونیستی هرگز باور نداشت که در چنین موقعیتی قرار بگیرد و ناگزیر به تکرار جنایات شود. اکنون همه‌چیز بر خلاف محاسبات رژیم صهیونیستی است و هر روزی که می‌گذرد، نشانه‌های جدیدی مبنی بر شکست و ناکامی این رژیم آشکار می‌گردد. 
کد خبر: ۱۴۶۶۴۴۴

جعفر قنادباشی در گفت و گو با جام جم آنلاین گفت: کودک‌کشی و پاکسازی قومیتی از جمله جنایت‌های بین‌المللی است که متوجه نتانیاهو و رژیمش است، اما عجیب است که نتانیاهو و رژیم صهیونیستی متوجه بازتاب‌های بین‌المللی و واکنش‌های مردم نیستند، این نشان‌دهنده نوعی از غفلت است که معمولا دیکتاتورها به آن مرتکب می‌شوند.‌

قنادباشی با اشاره به دروغ های تانیاهو در کنگره آمریکا اظهار کرد: نتانیاهو در زمانی انکار کرد و این دروغ‌ها را گفت که تمامی نهادهای قضایی بین‌المللی در موارد مختلفی آنها را محکوم به آدم‌کشی و طرح اتهام به‌عنوان آدم‌ کشی را علیه آنها مطرح کردند. اظهارات اخیر نتانیاهو به معنای ندیدن واقعیت‌ها و واکنش‌ها است و برای او از نظر بین‌المللی بسیار بد و برای آمریکا بدتر است.

این کارشناس مسائل منطقه در ادامه به تشریح آخرین تحولات غزه پرداخت و با بیان اینکه صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته‌اند که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند، گفت: رژیم صهیونیستی هرگز باور نداشت که در چنین موقعیتی قرار بگیرد و ناگزیر به تکرار جنایات شود. اکنون همه‌چیز بر خلاف محاسبات رژیم صهیونیستی است و هر روزی که می‌گذرد، نشانه‌های جدیدی مبنی بر شکست و ناکامی این رژیم آشکار می‌گردد.

وی همچنین  با اشاره به حمله یمن به تل آویو افزود: تازه‌ترین نشانه شکست رژیم صهیونیستی، ضربه‌ای است که از یمنی‌ها دریافت کردند. یمنی‌ها با وجود اینکه چندین هزار کیلومتر با مردم غزه فاصله دارند، اما به منظور حمایت و پشتیبانی از مناطق مختلف، مراکز صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهند و تازه‌ترین حمله‌شان، هدف قرار دادن تل‌آویو است. قنادباشی گفت: نتانیاهو اکنون به سبب شکست‌های متعدد دچار جنون شده و محاسبات فکری وی برهم خورده است. 

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه انزوای نتانیاهو پس از محاکمه در دادگاه‌های بین المللی در حال تشدید شدن است. خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نشانه‌های فرو رفتن رژیم صهیونیستی در باتلاق شکست، انکار جنایات، کشتار دست جمعی و حملات وحشیانه به مردم است. 

وی با بیان اینکه نتانیاهو به شکست خود آگاه شده است، خاطر نشان کرد:  نتانیاهو نگران است  و به فرهنگ تمامی کشورهای اسلامی که فرهنگ‌شان در جهان شناخته شده است، توهین می‌کند. به طورکل کسانی که دچار شکست سنگین می‌شوند، شروع به ناسزا گفتن می‌کنند و به دیگران دشنام می‌دهند.

قنادباشی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها با گذشت بیش از۱۰ ماه، نه تنها دستاوردی نداشته بلکه شکست خورده اند و کشورهای بسیاری طرفدار تشکیل هرچه سریع‌تر کشور فلسطین هستند، گفت: بی‌شک این روند دستاورد نیروهای حماس و محور مقاومت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها